SEMIFINAL 6

 

Igår åkte jag med Adam, Rille, Elin, Andreas (aka Tribbe) och Niclas till huvudstaden och närmare bestämt mot
Hovet! Köade i typ 1 timme medan det åts 15 cheeseburgare av mina hockeykompanjoner och jag inmundigade
en pommes! Eftersom AIK (Solna hihi) fått fel biljettpris på förra matchen i Skell så fick vi betala extra vi med
(nejdå dom är inte bittra alls :P ), efter en pre-hockey beer så ställde vi oss i den lilla Skellefteklacken och
försökte överrösta resten av de 8000 som var i Arenan!

 

Min första hocketmatch slutade dock med 2 - 1 till  den icke norrländska Allmäna Idrottsklubben. Besvikna
hoppade vi på tåget där kaxiga stockholmare (?) kallade Skellefteåsupportrarna för äckliga kopior och påstod att
vi alla hade samma mamma, intressant!

 

Under matchen kallades vi för skoterraggare, men det anammade vi och peppade "SKOTERRAGGARE
CHALALALALA!" WIHOOO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback