LIFE AFTER YOU

 

Sitter och kollar utbildningar, sista ansökningsdag snart och jag vet inget. Inget som hjälper mig i alla fall. Tänker
på systemvetare eller språkvetare eller mellantinget språkteknolog. Många jobb för systemvetare/
programmerare i framtiden, dåligt för språkvetare/tolk och språkteknologin är så pass ny att ingen riktigt vet,
men det står att det kommer behövas. Pissigt bara att man behöver Matte C respektive Historia A för de två
första... Blir språkteknologi om det ska vara så. Söka går ju alltid, är det inte intressant är det ju bara att hoppa
av. Alternativet är ju att styra upp Matte C, men det känns så krångligt!

 

Äsch nu ger jag upp för denna gång, för mycket att kolla upp! :O

Hoppas att jag blir helt och hållet upplyst på torsdag när jag träffar en studievägledare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback