tror på under, i svåra stunder

 

 

Tänk om man fått ha det så här fint. Jag skulle dock inte vågat ha min tv på en såndär hylla, dom får man ju knappt ha böcker på! :O

Att lägga in bilden var det enda sättet  jag kunde komma in i textfältet.

 

Bildkällan är iaf någon av dessa bloggar.

 

http://frenchindiedisco.blogspot.com/

 

http://www.vykorttillminsyster.blogg.se

 

Tror dock mer på den senare, men vad spelar det för roll. Kan ju tipsa om båda! :)

 

 

 

Idag är jag sjukling, så pass att jag är hemma från jobbet. Hostar satan och är tungt att andas till och från. Vet dock inte vad jag ska roa mig med, blogga? Hehe (A). Har sett Svensson Svensson nu, det är ett av många tecken på att jag börjar längta efter jul. Det är perfekt att sista avsnittet är julavsnittet! Det är det enda av julaftonskvällens tv-program som jag får se annan tid på året (av dom jag gillar dvs), dock får jag inte se det för nära julafton för då spoilas ju känslan! Jag och mina principer. <3

 

Har även lyssnat på Jesus och Josefine-låtarna  Svensk Dansk

 

til at tro på mirakler, når hun vakler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback