KAN JU SKRIVA LITE TILL

Varför inte passa på när jag ändå sitter vid datorn. Kollade igenom mina senaste inlägg och såg kläderna från asos. Beställde faktiskt lite granna, kanske kan göra värsta modebloggeninlägget och lägga upp allt, ta kort på det och blogga om det. Ska dock vara bra timing om jag ska råkar tänka på bloggen i ett sammanhang då detta är möjligt. Oddsen är låga.

 

Menar en sån här bild:

 

Hittade coola skor när jag letade efter denna bild. Kan bli lite väl jobbigt/lättillgängligt om man skulle bli arg på någon när man använder dessa. Men snygga var dom!

 

 

 

 

Slutade kl 3 idag och har inte gjort supermycket sen dess. (Gick in på Shurgard och fick veta att det kostar 1600:-/månad att hyra ett 3,5m*2,5m (-ish) förråd. Känns inge vidare. Försöker iaf komma på nu om vi (moi y Adám) ska träffa dom så kallade gottisarna, men Krillz säger att jag ska fråga Marica och min lilla Marixa svarar inte, lurigt. DU HAR INTE SVARAT PÅ TVÅ TIMMAR MARICA, JAG BLIR LESSEEEEN!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback